Wednesday 22 June 2011

sedih

rase mcm dh xd arah tuju jekk , sorang2 tglkann aku .. ada pakwe ponn mcm xd pakwe , aku xtaw laa ape nakk cakap , sedih gilaa laa , pakwe ponn layan aku mcm nakk xnakk jekk 
. sape xsedih kann , kalai kauowang ponn , kauowang sedih kann .
. baru semalam jmpa , esok dh sombongg . FURH .
. rase mcm nakk pergi tampar jekk muka dea , tapi syggs .kenapa erk dea xpernah nakk ada dalam hdp aku saad aku perlu kann dia , aku pelik laa
 . dea dh ada yang laen  ke ? kalau dh ada gtaw je laa 
. xpayah laa buad aku mcm sebuah kertas yang melayangg ditiupp anginn .. begang seyhh . sgp dea buad mcm ni kadd insann yang mencintai dea , bila ada teman rapad laa , temann rapad tglkann , dea kata xnakk gangu aku time aku sedih , padahal au perlu kann dea dalam hdp ,sabar jelaa aku ,
mana laa fardhzill ni , xcontetc2 aku ponn .
mana agakk nye dea pergi kan  .
kenapa laa dea tglkann aku sowang2 ..
sedih laaaa :'( , aku rindu kaw papa ...
rindu sesangadd !

Thanks peeps ^^ ILOVEYOU :)

No comments:

Post a Comment